تمام وجودم
 
 
 

تمام وجودم
ارسال شده در جمعه 23 فروردين 1392برچسب:, - 14:30

اری من تورا با تمام وجودم دوست دارم

همانگونه که تو باد تمام وجودت دوسم داشتی



نظرات شما عزیزان:

r
ساعت22:18---10 مهر 1392
با افتخار وبتو لینک کردم

ساعت16:41---12 ارديبهشت 1392

اینجا جاییه که خدا کنار دفتر نقاشی زندگی مون نقاشی کرد و اسمشو گذاشت

سلام مرسی بابت نظرولی من نمیتونم بیام به وبت اگه امکانش هست ادرس وبتو برام بنویس بازم متشکرم



منم خو م
ساعت16:39---12 ارديبهشت 1392
عااااااااااااااااااااااااااالی عزیزم مسیدونم میتونی از اینی که هست موفق ترش کنی

چرا از کسی دعوت نمیکنی تا بیاد یه سر به دنیای قشنگت بزنه

دنیای قشنگی که شما صاحبشی خوشم اومد و بازم میام و منتظرم باش آبجی
مرسی از تو خواهری بیا منم منتظرم ولی ایندفعه ادرستو بذار تامنم بتونم بیام


sahar
ساعت16:36---12 ارديبهشت 1392
آخی چه وبلاگ نازی داری شما

موفق باشم عزیزکم از شما دوست عزیزم هم متشکرم


مهدیه
ساعت16:28---12 ارديبهشت 1392
من تو را دوست دارم و تو دیگری را و دیگری دیگری را و در این میان همه تنهاییم!.

مهدیه
ساعت16:26---12 ارديبهشت 1392
سلام به به فاطمه خانوم
من آخهه کارم با بیمعرفتا چیه؟؟؟؟
خبری چیزی؟؟؟؟
اون دفعه میرفتم جایی و برگشتم هم بخدا این قدر کارام زیاد شده بود که اصلا فرصت نشد به وبلاگ و بچه های وب برسم
تو هم که دیگه ته بیمعرفتایی
قراربود یه روز با هم بریم بیرون
کی اومدی
اصلا نمیشه این ورا پیدات کرد
یه وقت نیای خونمون ها
اصلا آدرس بلدی
دلم میخواد خفت کنم
یبازم به معرفت بعضی ها
از آقا محمد چه خبر
خوبه خوشه
الویه ما رو کی میدی یادت که نرفته هان
فدات شم گلم...
خیلی دوست دارم...
هنوز هم همون فاطمه خانومی هستی برام که قبلا بودی برام...
و هستی و میمونی



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده fatima